جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

بی تفاوتی به اعتراضات، فدراسیون را وارد بحران می‌کند| مطالبه گری قابل تامل جامعه بسکتبال

  • کد خبر: ۸۱۱۱۵
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
بی تفاوتی به اعتراضات، فدراسیون را وارد بحران می‌کند| مطالبه گری قابل تامل جامعه بسکتبال
رئیس فدراسیون بسکتبال در این سالها با «موضوع» داوری درست روبرو نشد و موضوع را به «مسأله» تبدیل کرد و این مسأله باز هم با بی‌تفاوتی طباطبایی در حال تبدیل شدن به «بحران» است.

افشین رضاپور/شهرآرانیوز، اعتراض داوران، تاریخی نزدیک به چهار سال دوره ریاست طباطبایی در فدراسیون بسکتبال دارد. بیشترین کمیته‌ای هم که در بین کمیته‌های فدراسیون تغییرات داشت، همین کمیته داوران و مسابقات فدراسیون است.
طباطبایی با «موضوع» داوری درست روبرو نشد و موضوع را به «مسأله» تبدیل کرد و این مسأله باز هم با بی‌تفاوتی طباطبایی در حال تبدیل شدن به «بحران» است. (تحریم کلاس تربیت مدرس امروز توسط داوران)
مربی – بازیکن – داور سه جایگاه متفاوت دارند، اما در راستای یک هدف و همسو با آن. اگر امروز اعتراضات داوران را فقط وابسته به جریانات خاص پشت پرده انتخابات آینده فدراسیون تلقی کنیم که به نظر چنین چیزی درست نیست، دو اتفاق دیگر رقم می‌خورد که باز هم به ضرر بسکتبال تمام می‌شود.
(۱) مطالبه‌گری و «وحدت جمعی» در بسکتبال را که به خوبی (اعتراضات داوران) پدیدار شده، نادیده گرفته و جامعه بسکتبال را به نسبت مطالبات بعدی خود بی اعتنا می‌کنیم.
(۲) بی‌تفاوتی به اعتراضات، نادیده گرفتن واقعیت‌های موجود در داوری است و باید مدیریتی صحیح اعمال شود در غیر این صورت منجر به مشکلات بعدی خواهد شد.
یک ماه دیگر مربیانی که خود را فارغ از مشکلات داوران می‌پندارند، فریاد می‌زنند چرا در قبال هزینه‌ای که باشگاه می‌کند به کیفیت قضاوت‌ها رسیدگی نمی‌کنند...
ما با مطالبات و تلاش برای رفع مشکلات‌مان مانند حلقه‌های یک زنجیر به هم متصل هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->